donderdag 15 december 2011

Ontmoeting van Kaia de nicht en neef!

Gisteren gingen we naar Wanganui, een klein stad dat ligt aan de west kust, ongeveer 2 uurtjes rijden vanaf hier.
Wij hebben spontaan besloten om daarheen te gaan en gewoon met ze alle in de auto gestapt. Kort stop in Otaki om een beetje te winkelen (veel outlet winkels daar, met goeie spullen voor weinig geld). Wat kleren voor de kindjes gekocht en iets voor mijn zus (Naomi) en haar man. 

Kaia wou niet slapen dus ze bleef de heel tijd 'zingen' voor ons. Ik weet niet of daar een career in zit... :P

Mijn zus was al bang dat Kaia bang voor haar 2 zal zijn, wij liepen binnen met Kaia en haar jongen (Tayjahn, 2.5) rende meteen weg! En snel. haha! Hij bleef ook heel verlegen, wat heel abnormaal is voor hem, dus dat was grappig voor Naomi om te zien!

De kinderen hebben heel veel gespeeld, veel aardbeien gegeten en gewoon los gegaan, net de aapjes hoek bij de dierentuin, gekkenhuis! Ze zijn ongelofelijk snel! Kaia vondt het geweldig en haar grote nichtje (Tamaliyah, 5) heeft haar de hele tijd rond getild en gesleept net als een pop, ze vroeg of Kaia daar ging slapen. Maar nee, een andere keer.. En als ze wel komt slapen dan mag ze bij Tamaliyah in bed :)

We gingen van Naomi de huis naar mijn andere zusje (Luisa, 17) de huis waar mijn twee broertjes ook wonen (Male, 12 en Josiah, 22). 
Josiah woonde sinds heel jong in Fiji en was alleen toen hij 18 werd terug naar NZ gekomen, dus ik had hem nooit eerder ontmoeten, hij zag eruit als een lange, dunne, donkere Christopher (mijn neef) was grappig om te zien!! Maar eigenlijk lijkt ie gewoon op onze moeder. En ik dan. 
Male had ik ook een lange tijd niet gezien, sinds hij 1 of 2 was, nu een grote jongen wie heel mooi kan zingen en guitar spelen.
Luisa had ik ook heeeel lang niet gezien, een heel mooi meid geworden (of liever, gebleven). Net klaar met school en opzoek naar werk.

Wij waren maar een paar minuten daar, Luisa ging melk van de koe-schuur(?! waar je ze melken) halen en Male zag een bij aan de andere kant van de raam, dus hij ging kloppen om de bij te laten schrikken and SMASH, WAAAAAHH WAAAAH, ik zat op de wc, ik kon me broek niet snel genoeg om hoog krijgen! Ik hoorde Kaia ook schreeuwen (omdat Male aan het schreeuwen was) en ik had geen idee wat er gebeurd was! Dus de WC uitgesprongen met me riem nog los en rits naar beneden om te kijken wat de f*** aan de hand was - blijkt dat Male een diepe snij in zijn pols had. Ouch. Gelukkig was Rutger daar met ze first aid skills, hij heeft Male keurig begeleid, rustig gehouden en besloten dat ie naar de ziekenhuis moesten. 
Kaia was helemaal af daarna en ik wist dat het eeuwen zal duren bij de ziekenhuis dus wij gingen dan naar huis.
Male kreeg 2 hechtingen en heeft een ligament gesneden. Maar ze zeggen dat het wel weer goed komt. Jammer voor zijn guitar!

En ja, toen gingen we in de stromende regen naar huis. Niet echt prettig rijden. 

Hier zijn een paar fotos van de kindjes


Samen delen - zelfs met eten! Knap!


aardbeien


Tamaliyah vond dat de kerst balletjes veel mooier op haar oren zaten dan op de kerst boom


Nog mooier op de Tayjahn de oortjes


Hij was er wel blij mee!


Kaia moet ze ook op hebben natuurlijk! Maar, ze is niet echt onder de indruk...

Dus het was een hele leuke dag!

Voor de rest gaat het goed. Ik heb de bus van Hotze en Manon opgehaald en hij gaat zo naar de garage voor de apk.
Wij zijn voorlopig gestopt met foto's laten zien (aan Kaia) want ze is gewoon helemaal de weg kwijt als ze iedereen ziet. Daarna loopt ze alleen maar rondjes, iedereen aan het roepen, ze snapt gewoon niet waarom iedereen nu in de computer zit en niet rond haar heen :( Dus we gaan wachten tot dat ze helemaal op haar gemak is en helemaal gewent hier en dan gaan we weer foto's laten zien. Moeilijk hoor. Maar het komt wel goed. Moet maar afwachten.

Dus dat was het voor nu, groetjes uit (eindelijk weer) zonnig Waikanae en veel liefs van ons xo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten