maandag 19 december 2011

Nieuwtje - niet veel te vertellen, maar er zijn gelukkig wat foto's bij.

Hi Hi,


Zo bijna kerst... we vieren het hier dus deze week wordt een beetje hectische denk ik!


Er komen heel veel mensen, maar gelukkig neemt iedereen wat mee! Ik ga Gitte's overheerlijk eierlikor-a-la-lenz  maken, ik weet zeker dat het een hit wordt! YUM.


Rutger is vandaag begonnen met werken, het weer is weer opgeknapt en hij kan aan de gang. Hij werkt in Korokoro, vlakbij Lower Hutt, niet ver van Wellington.
Vandaag waren ze bezig op een dak, dus Rutger is helemaal verbrandt, hij had wel zonnebrand creme op maar de zon was krachtig! Dus hij is redelijk kapot vanavond, gelukkig had ik een hele uitgebreid en lekkere maaltijd klaar toen hij toen thuis kwam ;) awww.


Hij gaat de hele week werken, en daarna gaan Jesse en Ivy op vakantie. Wij zouden ook meegaan, niet op vakantie maar wel voor een nachtje (oudejaarsavond) maar ik denk niet dat Kaia daar klaar voor is, dus we gaan wat leuks doen met ze drietjes. Thuis of ergens anders, weten we nog niet.


Hele ellende met de bus, die nooit wil starten, wij hebben het ge-jumpstart (met kabels) en heel lang mee gereden, volgende dag, busje wil niet.
Batterij de hele dag aan een oplaadapparaat vast, volgende dag, busje wil niet.
Dus uiteindelijk de AA (ANWB) gebeld, ze hebben het voor me weer ge-jumpstart, ging ik naar de garage rijden, afspraak gemaakt, de garage ligt vlakbij de supermarkt het was lunchtime, ik dacht aan kip en lekkere broodjes, snel naar binnen, kip halen, weer naar buiten, heel hoopvol de sleutel draaien... F*****N BUSJE WIL NIET!!! :D
haha! Dus daar zaten Kaia en ik, lekkere kip broodjes te eten terwijl we weer op de AA wachten. 


Ik denk dat de busje niet blij is met 10 maanden stil zitten!


Maar ja, hij gaat volgende week naar de garage, komt het allemaal goed. 


Met Kaia gaat het OK. Niet heel super of zo maar wel OK. Ze roept nog steeds aan iedereen, maar niet meer de hele dag.
Ze krijgt momenteel 4 nieuwe tandjes te gelijk en daar is ze niet erg vrolijk van! Ze zijn bijna door gelukkig, 4 tegelijk is wel een beetje brut! 


Ze houdt zielsveel van het strand, ik neem haar iedere dag daarheen (als het goeie weer is) ze wil alleen maar het water in! Ze valt bijna iedere keer om, maar ik heb blijkbaar nog niks geleerd, want we gaan steeds naar huis met een natte broek en een overvol luier die de helft van het oceaan mee heeft genomen. De volgende keer neem ik een handdoek mee! Hoop ik. De auto is al vol met zand, en de nieuwe auto stoel ook. Maar ja, niet erg belangrijk.


Verder heb ik niet veel te vertellen! Hier zijn een paar foto's van het afgelopen week;

















Liefs uit Waikanae x



2 opmerkingen:

  1. Hoi hoi,

    Wat een mooie foto' s weer! Wijnand riep gelijk oh wat een heerlijk weer is het daar!!! Hier regen en veel wind!!!! Nog even en we komen ook heerlijk richting NZ!!! Wijnand kijkt er al helemaal naar uit! Wij ook al bezig met de kerst voorbereidingen hoor, allemaal nemen ze weer wat mee dus morgen of overmorgen maar even een bekroonde doen van wie wat meeneemt! Heb er wel wer zin in. Iedereen van de kids komen met aanhang en Desiree komt ook en misschien met aanhang! Morgen oma ook nog even vragen of ze ook komen en dan zijn we uiteindelijk met 21 man......hoezeer zielen noemer vreugde!!!! Heb je ons pakketje al gehad voor Kaia ? Ben benieuwd wat ze daar van vind! Een kleinigheidje! Nou weet niet of je voor die tijd nog op de computer bent maar hele fijne kerstdagen hè en geniet er maar van. Heel veel liefs van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heey, ja het is zeker mooi weer! Nog een schitterend dag vandaag. Lekker.
    Kerst klinkt leuk met ze alle :D
    Nog geen pakketje gehad, ik zal jullie laten weten :D
    Jullie ook fijne kerstdagen, maak een paar foto's voor ons.

    BeantwoordenVerwijderen