maandag 27 februari 2012

Eerste Dag

werken, en eerste dag bij de kinderdagverblijf voor Kaia.
Ik heb Kaia om 10uur afgezet, 5 minuten gebleven en dan bye gezegd, kusjes gegeven. Vond ze helemaal niet erg, gewoon door gegaan met spelen. 
Ze heeft gewoon meteen geslapen en voor 2 uurtjes ook!! Ik heb gebeld tijdens mijn lunch pauze (moest naar de winkel voor zo'n phonecard omdat ik mijn mobiel vergeten was, dus uit zo'n phonebox gebeld). Alles ging geweldig zei Bev. "She's awesome!" Yes. I believe that! :D
Zo ja alles prima gegaan! Papa heeft haar om 1715 opgehaald en naar huis gebracht. Ze vroeg om mama maar snapte dat ik weer terug zal komen en ging gewoon slapen.
Rutger heeft ook een mooie manier gevonden om haar taanden goed te kunnen poetsen (normaal gesproken wil ze alleen de tandpasta opeten en dan is het meteen mond dicht) Maar nou verteld Rutger dat Nijntje OOK haar tandjes moet poetsen, et voila, Kaia wil in eens haar tanden poetsen. Dankjewel Nijntje, lieve klein konijntje.


Mijn eerste dag op training ging geweldig, heel luxe gebouw met een hele mooie lunch kamer met allerlei banken en tafels enzo, net een cafe, je kan daar gewoon uitgebreid koken! Er is ook een douche voor als je wil sporten tijdens je pauze ofzo (zoals jullie weten, dat ga ik heeeeel vaak gebruik van maken...) haha
En ja, alle mensen zijn heel aardig en welcoming, iedereen lijkt heel blij te zijn, erg positief allemaal. 
Ons trainer is grappig, een ierse man, zeker niet saai. Hij merkt meteen wanneer iedereen geen zin heeft en stuurt ons gewoon op pauze! Of we moeten speeltjes doen. Hij is blij met alleen maar vrouwen in de groep! haha zei ik net blij? Ik bedoelde, bang.  :P
Over 3 weken gaan we aan de fones. Dus wordt erg intensief. Veel om te leren.
Maar leuk. 


Kom maar op met de 35% korting op de energie rekening hehe!


Maar ja, ik ben vandaag besmet met rutger's manflu, heel ernstige situatie hier. :D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten